måndag 5 augusti 2013

Rotary


Jag åker ju då med Rotary och hittills har det varit ett jätte bra val. Allt har gått jätte smidigt och alla möten och träffar har varit kul och bra planerade. Människorna är även jätte trevliga och utåtriktade och vid bekymmer tror jag inte det kommer vara nått problem alls att ta kontakt med nån. Hoppas även allt kommer gå lika smidigt när jag är Italien men är rätt så säkert att de kommer vara, om inte bättre också. 
Iaf betalades det sista idag, försäkringen, så nu borde allt vara fixat. Beställde även visitkorten idag och annat viktigt. Enda jag funderat bara på är det där med "guarantee form" eftersom jag bara fått en via emailen medans andra även fått via posten? Nåå men månne inte det löser sig. Som sagt 27 dagar kvar.

e


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar